جواب های بازی doors1 از 58works

چند روز دیگر مراحل دیگر اضافه می شوند.

 

 doors 1


 مرحله اول:رو در کلیک کنید.

              

مرحله دوم:دستگاه خود را به سمت چپ کج کنید.


  مرحله سوم:دستگاه خود را به سمت کج چپ کنید تا توپ زرد رنگ کنار برود.کلیدی را می بینید.رویش کلیک کنید.بعد آن کلید به قسمت وسایل شما می رود.رو کلید کلیک کنید سپس رو در کلیک کنید.


مرحله چهارم:رو زنجیر کلیک کنید پس از چهار ثانیه رو قسمت تاریکی که می بینید کلیک کنید.


مرحله پنجم:اولین لامپ از سمت چپ را کلیک کنید و سپس روی چیزی که در زیر است کلیک کنید.در قسمت منو به چیز جدیدی که بدست آوردید کلیک کنید سپس رو در دو بار کلیک کنید.


مرحله ششم:در سمت چپ خود یک چیز زرد رنگ می بینید.روی آن نه بار کلیک کنید سپس روی در کلیک کنید.


مرحله هفتم:در ستون سمت چپی دو دایره ی بالا و پایین را کلیک کنید و در ستون سمت راستی دایره ی وسطی را سپس روی در کلیک کنید.


مرحله هشتم:کنار در آن پایین یک دایره ی قرمز است آن را کلیک کنید سپس انگشت خود را روی در بگذارید و به سمت چپ بکشید.


مرحله نهم:از زمانی که مرحله ی نه را شروع می کنید چهار ثانیه بعد روی دایره ی بزرگ سمت راستی آن کلیک کنید و زمانی که خط قرمز رنگ بالای در سبز شد سریع روی آن کلیک کنید.


مرحله دهم:روی گلدان سمت چپ آنقدر کلیک کنید تا کامل از صفحه ی بازی خارج شود سپس چند بار سریع و پشت سر هم موبایل خود را تکان دهید تا آتش خاموش شود.سپس روی چوب های سوخته کلیک کنید تا بالا بروند و دستگیره ای که در زیر شان بود را سریع رویش کلیک کنید تا در قسمت منوی شما بیاید.سپس رویش کلیک کنید و به سمت سوراخی که در سمت چپ شما در روی دیوار است کلیک کنید.سپس دوباره روی دستگیره که در سوراخ رفته کلیک کنید.


مرحله یازدهم:روی سوزن قرمز خود که در مرحله هشتم به دست آوردید کلیک کنید و چند سانتی متر بالاتر از سوراخی که بالای در وسطی است کلیک کنید سپس دو بار روی در وسطی کلیک کنید.


مرحله ی دوازدهم:در ستون سمت چپی یک بار بر روی دایره ی بالایی کلیک کنید سپس دو بار بر روی دایره ی وسطی و پایینی سپس در ستون سمت راست دو بار بر دایره ی بالایی کلیک کنید و یک بار بر روی دایره ی پایینی سپس روی در کلیک کنید.


مرحله ی سیزدهم:بر روی آتش دان سمت پ یک چوب دراز می بینید روی آن کلیک کنید سپس در قسمت منو می توانید یک مشعل را مشاهده کنید.پس از اینکار دستگاه خود را چند بار کامل به سمت چپ و راست تکان دهید تا دایره های بالای در سبز شوند سپس روی در کلیک کنید بعدش بر روی مشعل خود و سپس بر روی تار عنکبوت.


مرحله ی چهاردهم:مستطیل سمت چپ را از چپ به راست کامل بالا ببرید و سپس مستطیل کناری را یکم از سر جایش بالا ببرید.با مستطیل بغلی کاری نکنید.مستطیل سمت چپ از سمت راست در را کمی پایین بیاوریم. مستطیل کناری را کمی بیشتر پایین بیاوریم و مستطیل آخر را کامل پایین بیاوریم سپس روی در کلیک کنید.


مرحله ی پانزدهم:در سمت چپ صفحه ی بازی در قسمت پایین بمبی را مشاهده می کنید رویش کلیک کنید تا به قسمت منوی شما بیاید سپس دوباره در قسمت منو رویش کلیک کنید سپس روی در سپس روی مشعل خود کلیک کنید و  بعدش بر روی بمب.سپس یک بار بر روی زنجیر سمت چپ کنید و بعدش یک بار بر روی زنجیر سمت راست و دوباره سه بار بر روی زنجیر سمت چپ کلیک کنید و دوبار بر روی زنجیر سمت راست.سر انجام بر روی در کلیک کنید.سپس بر روی مشعل و بعدش بر روی تار عنکبوت.


مرحله ی شانزدهم:دستگاه خود را به سمت پایین بگیرید به طوری که صفحه ی دستگاه کاملا رو به زمین باشد سپس در همان حال بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی هفدهم:یازده بار بر روی ساعت سمت چپی کلیک کنید و هفت بار بر روی ساعت سمت راستی.سپس بر روی در کلیک کنید. 


مرحله ی هجدهم:بر روی دکمه ی سمت چپی یکی یک بار کلیک کنید و پس از نیم ثانیه دوباره بر روی آن کلیک کنید.همین کار را با دکمه ی سمت راستی انجام دهید.


مرحله ی نوزدهم:انگشت خود را بر روی در سمت چپی بگذارید و بالا بکشید.سپس  یک بار بر روی دایره ای که می بینید کلیک کنید سپس انگشت خود را روی دستگیره ی بالای دایره بگذارید و انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا در بسته شود..همین کار را بر روی در سمت راستی انجام بدید ولی با این فرق که وقتی روی دایره کلیک می کنید توپی که بالای دایره قرار دارد را بر رویش کلیک کنید و سپس دوباره آن در را هم همانگونه که در سمت چپی را بستید ببندید بعدش روی تو نارنجی رنگ کلیک کنید .شما می توانید در سقف یک دکمه را مشاهده کنید.بر روی آن کلیک کنید و  سپس در وسطی را باز کنید.


مرحله ی بیستم:دو بار بر روی دایره ی بالایی ستون سمت راست کلیک کنید.سپس  پنج بار بر روی دایره ی پایینی کلیک کنید و در آخر شش بار بر روی دایره ی آخری کلیک کنید.بعدش بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی بیست و یکم:دستگاه خود را به صورت صاف قرار دهید به نوعی که صفحه ی دستگاه رو به سقف یا آسمان باشد.سپس انگشت خود را روی در بگذارید و آن را به سمت ذاست بکشید.


مرحله ی بیست و دوم:توپ نارنجی رنگی را که در مرحله ی نوزدهم به دست آوردید را در سوراخ بالای در بگذارید.سپس بر روی نزدیک ترین کاشی سفیدی که در سمت چپ شما قرار دارد کلیک کنید سپس بر روی ذره بین کلیک کنید.در بخش منو می توانید ذره بین ا مشاهده کنید.روی ذره بین کلیک کنید.حال بر روی قسمت ران پای ببر سمت چپی کلیک کنید.صبر کنید تا ذره بین کنار برود و سپس دایره ی وسط سمت چپ در رادو بار بر رویش کلیک کنید و بر دایره ی پایینیش هم سه بار.حال بر دایره ی بالای سمت چپ در دو بار کلیک کنید.سپس بر روی دایره ی پایینیش یک بار کلیک کنید.حال بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی بیست و سوم:انگشت خود را بر روی یکی از نرده ها ی سمت چپ بگذارید و آن را به سمت راست بکشید.حال انگشت خود را بر روی توپ آبی رنگ بگذارید و انگشت خود را به سمت راست بکشید.حال انگشت خود را بر روی گلدان بگذارید و آن را به سمت چپ بکشید.بر روی دایره ای که از پشت گلدان پیدا کردید کلیک کنید.حال همان نرده ای را که به سمت راست کشیدید را با گذاشتن انگشت خود بر آن و کشیدنش به سمت چپ آن را به سمت چپ بکشید.حال انگشت خود را بر روی در بگذارید و آن را به سمت چپ بکشید.


مرحله ی بیست و چهارم:بر روی مشعل کلیک کنید.حال بر روی آتش دان سمت چپ کلیک کنید.حال بر روی آتش دان سمت راست کلیک کنید.سپس بر روی زنجیر سمت راستی از سمت راست کلیک کنید.سپس بر روی زنجیر بغلی.و سپس بغلی.و باز هم بغلی.حال بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی بیست و پنجم:یک بار بر روی مستطیل دست گیره دار سمت چپ از سمت چپ کلیک کنید.حال بر روی مستطیل دست گیره دار سمت راستش چهار بار کلیک کنید.بعدش بر روی مستطیل دستگیره دار سمت راستش پنج بار کلیک کنید.حال بر روی مستطیل سمت راستش هم یک بار کلیک کنید.حال بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی بیست و ششم:انگشت خود را روی نردبان بگذارید و آن را به سمت راست بکشید تا فقط پنج سانتی متر با تمام شدن فضای بازی فاصله داشته باشد.سپس بر روی زنجیری که بالا نردبان مشاهده می کنید کلیک کنید.اگر نشد چند بار امتحان کنید و اگر باز هم نشد کمی جای نردبان را با انگشت خود جا به جا کنید.سپس بر روی زنجیر دوباره کلیک کنید و پس از یک و نیم ثانیه بر روی زنجیر سمت چپ کلیک کنید.


مرحله ی بیست و هفتم:اگر دقت کنید در این مرحله در یک چیزی مثل دهان دارد.شما باید خمیر ها را در آن بگذارید.اول خمیر زرد را در دهان آن بگذارید.سپس خمیر آبی را.بعدش خمیر قرمز و در آخر خمیر سبز.

مرحله ی بیست و هشتم:اول بر روی دایره ی پایینی سمت چپ در کلیک کنید.سپس بر روی دایره ی بالایی سمت چپ در.بعدش بر روی دایره ی پایینی سمت راست در.سپس بر روی دایره ی بالایی سمت راست در.سپس بر روی دایره ی وسط سمت راست در و در آخر بر روی دایره ی وسطی سمت چپ در.حال بر روی در کلیک کنید.


مرحله بیست و نهم:در پایین راست صفحه ی بازی یک دسته می بینید.بر روی آن کلیک کنید تا در منویتان یک چاقو پدیدار شود.سپس بر روی چاقو در منویتان کلیک کنید.حال بر روی گل های خاردار.حال دست خود را بر روی یکی از در های کشویی که در روبرویتان قرار دارد بگذارید و آن را به سمت چپ یا راست تکان دهید.زمانی که این کار را با هر دوی درها کردید ، اگر کامل در های کشویی را به سمت راست و چپ کشیده باشید زمانی که در کشویی سمت راست را می کشیدید چیزی را دیدید که برق زد.بر روی آن کلیک کنید.حال بر روی کلید بدست آمده کلیک کنید.حال بر روی در.


مرحله ی سیم:سه بار بر روی نزدیک ترین پنگوئن سمت چپ کلیک کنید پنج بار بر روی نزدیک ترین پنگوئن سمت راست.حالا هفت بار بر روی دورترین پنگوئن سمت چپ کلیک کنید و یک بار بر روی دورترین پنگوئن سمت راست.حالا بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی سی و یکم:دستگاه خود را به صورت صاف نگه دارید به صورتی که صفحه ی دستگاه رو به روی صورت شما باشد.(این کار را نشسته انجام بدید و در زمان انجام دادنش به جایی تکیه بدید.)اگر می خواهید چرا در بخش نظرات بگویید.برای سلامتی هم نمی گم.هشت ثانیه دستگاه خود را به این صورت نگه دارید تا دایره های قرمز رنگ پر شوند.


مرحله ی سی و دوم:دستگاه خود را کمی به سمت راست کج کنید تا سنگ بزرگ و سیاه بر روی دکمه ی قرمز رنگ بیاید.سپس دیگر دستگاه خود را کج نکنید تا سنگ تکان نخورد.بر روی مشعل در قسمت منویتان کلیک کنید.حال بر روی دستگیره ی در کلیک کنید.دوباره بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی سی و سوم:بر روی چاقو کلیک کنید.سپس بر روی سیمی که در سمت راست صاحه ی بازی کنار یکی از ستون های سیاه کلیک کنید.حال انگشت خود را بر روی در بگذارید و انگشت خود را به سمت راست بکشید.سپس چهار بار دیگر انگشت خود را بر روی در بگذارید ولی این دفعه هر چهار بار انگشت خود را به سمت چپ بکشید.سپس دوبار دیگر انگشت خود را بر روی در بگذارید و دوباره به سمت چپ بکشید.


مرحله ی سی و چهارم:دستگاه خود را به صورت صاف بگیرید طوری که صفحه اش رو به روی شما باشد مثل مرحله ی سی و یکم.حال آن را چهل و پنج در جه به سمت چپ بچرخانیدش.سپس به حالت اول برگردید و اینبار چهل و پنج درجه به سمت راست بچرخانیدش.دوباره به حالت اول برگردید و سیصد و شصت درجه دستگاه خود را بچرخانید.بعدش صد و هشتاد درجه دستگاه خود را به سمت چپ بچرخانیدش و دوباره  دستگاه خود را به حالت اول بر گردید.حال سیصد و شصت درجه دستگاه خود را بچرخانید.حالا بر روی در کلیک کنید.


مرحله ی سی و پنجم:بر روی مشعل کلیک کنید.روی شمع ها کلیک کنید.حال بر روی آن شیء دستگیره دار شماره یک ( از چپ به راست ) 

پنج بار کلیک کنید.روی دومی سه بار ، روی سومی چهار بار و روی چهارمی و آخری پنج بار.حال روی در کلیک کنید.


مرحله ی سی و ششم:دستگاه خود را چهل و پنج درجه بچرخانید و پس از سه ثانیه به حالت قبل برش گردانید.حال می توانید پشت توپ یک فلش به سمت بالا ببینید.با توجه به آن فلش و فلشی که آن طرف دیوار قرار دارد روی نقطه ای که اگر آن دو را ادامه دهیم به هم م رسند کایک کنید.حال روی در و تمام.


مرحله ی سی و هفتم:روی کره کلیک کنید و سپس روی چراغ قوه.حال روی چراغ قوه کلیک کنید و به سمت فلش های بالای در بگیرید.حال روی دایره ی سمت راستی یک بار کلیک کنید.سپس بر رویدایره ی سمت چپی دوبار کلیک کنید و دوباره بر روی دایره ی سمت راستی و دوباره روی دایره ی سمت چپی.روی در کلیک کنید.


مرحله ی سی و هشتم:دستگه خود را طوری به سمت های راست و چپ نگه دارید که سنگ در نیمه ی سمت راست در و توپ ها در نیمه ی سمت چپ قرار بگیرند.حال روی در کلیک کنید.


مرحله ی سی و نهم:به ترتیب روی رنگ هایی که در ادامه می بینید کلیک کنید. ( رنگ های داخل مربع ها ).

1 - قرمز

2 - سبز

3 - زرد

4 - آبی

حالا روی در کلیک کنید.


مرحله ی چهلم:انگشت خود را بر روی در بگذارید و به سمت چپ بکشید.دوباره همین کار را تکرار کنید ولی این دفعه به پایین بکشید.دوباره این کار را تکرار کنید ولی به سمت راست بکشید.


نظرات 1 + ارسال نظر
fan پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 20:07

جالب بود ممنون بازیشو دانلود میکنم سعی میکنم خودم حلش کنم نشد از راهنمای شما استفاده میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.